torstai 8. marraskuuta 2012

Ei vieläkään

...ole tulossa kuvia muokkauksista koska kamera yhä iskällä. :// Sen sijaan oon koonnu teille shootin mun koneella olleista, vanhoista kuvista. :)) No mut ennen tätä kumminki, mä haluaisin selostaa teille vähän mun tulevista nukkesuunnitelmista. (tän saa hypätä yli jos ei jaksa lukea 8D)
Mähän oon siis saamassa joululahjaks SS Lagoonan, jonka nimeks aijon antaa Izumi, FMA Izumi Curtisin mukaan. Joo, noiden kahden luonteethan on sit ihan erilaiset. :PP Izumin lisäks mun pakkohankinnoissa on myös Rochelle, jonka nimeks tulis sit aikanaan Vanilla. Oon iskälle sanonu, et tarviin enään vaan ne, ni voin olla jonki aikaa tyytyväinen, mut nyt on alkanu mieltä kaihertaa myös Sweet 1600 Clawdeen... tekisin sille uudet huulet, kampauksen ja vaihtaisin vaatteet, jollon siit tulis täydellinen lisä mun nukkeperheeseen, ja hahmoki tolle on pikkuhiljaa jo syntymässä. En tiiä mitä mun pitäis tehä, ostanko myös Tsukin (Clawdeenille varattu hahmo) nyt lähiaikoina, vai joudunka kärvistellä nukkekuumeessani viel kolmesataa vuotta? D:

Shootti: Memories
Musa päälle:
http://www.youtube.com/watch?v=zmiuWTBZAtY&feature=related



















4 kommenttia:

  1. Kiva shootti (: Mutta mutta, noihin nukkepäätöksiin en osaa vaikuttaa, itse haluan Coffin Beanin monstereiden osalta, en muuta ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eegh, kiitos. :)) Aattelin kyl varmaa ihan vaa kiristää iskält sen nuken. >:D

      Poista
    2. Just noin mäkin tein! Jankutin äitille Haruu niin kauan et se vei mut kauppaan :D

      Poista

muistakin kommentoida c: