maanantai 24. joulukuuta 2012

joulutervehdys! ~♥

Heippaaaaah!! :)) Vihdoin on joulu, ja mää oon jo ainakin avannut omat lahjani (niistä lisää myöhemmin, jos vaan haluatte <: ). Käskin nukkejani kertomaan teille pikaiset joulutervehdyksensä, ja tässä ne nyt tulee:

 Secret: Duh... terve lukijat, teitä onkin jo kymmen, kiitos siitä. Öm hyvää joulua jo jotain. Heippa. owo
 Chelsia: Ah, tosiaan. Alaiset pitää pitää tyytyväisinä. :)) Hyvää joulua sinne missä ikinä olettekin, rahvas! c:
 Chiyku: ISO JOULUHALI KAIKILLEEEEEE!!!!
 Emi: No en kyllä varmasti ole toivottamassa mitään kenellekkään. ÄLÄKÄ KUVAA MUA! >(
 Gia: Jouluu!<3<3 
 Mika: ai siis täh mitä mun piti tehä?? AAJOO! Hyvät joulut teille. :>
 Yuu: Ai mutta! Tehän ette oo vielä nähny mun uutta naamaa? Tältä mä näytän nykyään ja isosti hyvää joulua teille! ♥ eiku voiko noin sanoa? onko isosti sana?
 Kaikki: HYVÄÄ JOULUA!
Emi: miks kukaan ei usko? ;__;




 ja randomsekoilukuva, mun jalat :D


Sori hei et kuvat oli taas kännykäl otettuja, yritän muistaa käyttää kameraani et saatte laadukkaampia kuvia. :D Ja muistakaa oikeesti äänestää hiuppuhirviössä, muuten mä en voi jatkaa sitä. :d NIIN JA TOSIAAN!! Hirayumi (picture day draculaura) ei kotiutunut sittenkään, mutta Izumin proffa on valmistumassa nuket osioon, käykää vilkasemassa! <3





xoxo: mervi ja sienipallot

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

muistakin kommentoida c: