sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

KT #2

annyeong ~♥

Mä lupasin edellisessä postauksessa (johon tuli iiihana määrä kommentteja, kiitos tositositositosi paljon kommentoijat!!), että laittaisin tarinan seuraavan osan vielä tänään. Tässä se nyt on ^^

Tämä osa sijoittuu pari päivää edellisen tapahtumien jälkeen. 
Jos et lukenut edellistä osaa, pääset siihen TÄSTÄ. :))

puhuu
HUUTAA
*tekee*
sivuhuomautus
I=Izumi
E=Emi
L=Lya
R=Rina-sama
R=Rosa


 oon pahoillani Emin karseasta asusta, en tajunnut vaihtaa sitä ;__;
I: ...ja sen vuoksi susta pitäisi tehdä kantaja. Ymmärrätkö?
E: Uskon ymmärtäväni. Hengenvuoksiko Yuu serkkukin oli aina niin töykeä?
I: Yuu? AH, tarkoitat Weraa! Niin, juuri siksi. Mutta uskon, että serkkusi on vielä hengissä vaikka Wera onkin ottanut hänen kehonsa. Ja jos Rina-sama tekee sinusta kantajan, tulet luultavasti piakkoin tapaamaan hänet.
E: No, lähdetäänkö sitten?

 I: *Nousee seisomaan* Joo, lähdetään. LYA! Sinun vuorosi, tule etsimään valtiatar. Emi, päästän nyt Lyan johtoon, älä huolestu.
E: E-eeh? owo *ei tajua mitään tyhmä lapsi*
L: Terve, Emi! *Hymy* Tule, mennään tapaamaan Rina-samaa!

 E: Onko hän kaukanakin?
L: Ei kovin.
E: Sattuuko se kun sisälle tungetaan henki, tai siis-
L: Mistä minä tiedän, minä OLEN henki. Olisit kysynyt aiemmin Izumi-chanilta, nyt on liian myöhäistä, joudut kokemaan sen itse.
E: Vai niin.

 L: Odota tässä, Rina-sama on lähellä. Tule vasta kun sinua pyydetään!
E: O-okei sitten.

 L: *kumartaa* Hei, Rina-sama.
R: Mukava nähdä taas, Lya. Voit nousta. Emi Kutake siis suostui, olettaisin?
L: *Nousee ylös* Kyllä suostui. Kenet olit ajatellut asettaa häneen?
R: Mietin sitä kauan, päädyin Rosaan. Emi, voit tulla tänne!
L: ROSA! En ole tavannut häntä pitkiin aikoihin, ihanaa että valitsitte hänet! *tyytyväinen*

 E: *Tulee paikalle* 
R: Hauska tavata, Emi, minä olen Rina. Olen kiitollinen, että valitsit tämän polun, toivottavasti olet valmis.
E: Ainakin uskoisin olevani..
R: Hienoa, aloitetaan!

tän kuvan muokkaus on ihan kamala, anteeksi. seuraavat kolme kuvaa tulevat myös olemaan samaan tapaa huonosti muokattuja, varautukaa ^^
R: *Mutisee jotain ikivanhalla kielellä*
E: *Kaatuu maahan*

 E: Missä ihmeessä minä olen? Kamala pääkipu...
R: Sinä siis olet tuleva kantajani, hmm? 
E: Niin olen. Mikä sinun nimesi on?
R: Olen Rosa.

R: No, Emi, oletko valmis? Tämä tulee muuttamaan koko elämäsi.
E: Kyllä olen.
R: Mahtavaa.
 
 R: Tämä voi tuntua hieman oudolta, varaudu.
E: Varaudun. *Kaikki pimenee*

 I: HERÄTYYS ~~
R: Älä sentään huuda, hänellä on varmasti huono olo.
I: Oh, gomen.
E: *Herää* Iz- siis Lya... tai siis äh... kumpi sinä olet?
I: Izumi tietysti, etkö muka tunnista ääntemme eroa?
E: En? OwO
I: Miten hitossa et muka tunnista sitä meidän äänemme ovat täysin eri---
R: Rauhoitu, Izumi. Ei hän tietenkään vielä kuule sitä!
I: Niin kai sitten. *mutinaa*

 mäkin tykkään kun blogger suostuu kääntämään nää kuvat :)
R: Emi, yrittäkää tutustua Rosan kanssa. Minä lähden nyt, toivottavasti tapaamme taas pian. *Katoaa*
I&E: Hyvästi, Rina-sama.

samaan aikaan jossakin paikan yläpuolella:
??: Vai niin heidät siis luodaan... Uni-sama tulee olemaan hyvin ylpeä minusta, kun kerron hänelle ~


Tälläistä tällä kertaa! ^__^ Seuraavassa osassa tulee luultavasti selviämään jotain ainakin Chelsian ja Rikan menneisyydestä...
 
AI NIIN JA HEI, uusi neiti sai nimekseen Luna Seryy Darya, ja äskettäin myös neidin profiili valmistui! :)


9 kommenttia:

muistakin kommentoida c: