perjantai 1. marraskuuta 2013

halloweeneja

katsokaa sitä ja kuolkaa edon komeudelle eiku
annyeong ~♥ 

Anteeks en oo taaskaan postaillu (miks musta tuntuu et kaikki mun postaukset alkaa sillä ku pyydän anteeks postailemattomuuttani .__.), mut oon tosiaan iskän luona taas vaihteeks joten kuvien lataaminen koneelle ei onnistu. Oon lähinnä dataillu tääl, stressanu kokeista ja popittanu FMA soundtrackeja, (TO BE KING!!!!!) vaikka kyllä mä myös olen saanut aikaseksi jotain kuviakin. Monsterit on ruvennu taas innostamaan mua paljon enemmän (nytki Izumi lagailee tos mun vieressä lol).  Mulla on muumuassa sellanen kiva pieni halloweenpostaus valmiina, tosin saan sen ängettyy tänne vasta viimestään maanantaina, toivonmukaan jo sunnuntaina. Haluisin tosi kovasta päästä jatkamaan kuvatarinaa, mut se ainoo idea joka mun päässä pyörii on mahoton tehdä ilman SooHaraa. Toivon hirveesti et saan sen pikkusen tänne mahollisimman pian...

Ja eh ei mulla oikeestaan muuta oo, heippa. ^^

5 kommenttia:

muistakin kommentoida c: