tiistai 8. heinäkuuta 2014

nukkeprofiilit ~~

~hoi lapsoseni

Koska en flunssan takia sitten päässytkään sinne miittiin, mulla oli tänään paljon aikaa. Nukuttuani ensin koko aamupäivän, rupesin illemmalla viimein ottamaan lasten uusia profiilikuvia. Nyt "nuket"-sivu on siis Hypnosiksen tietoja vaille valmis, käykää toki vilkasemassa. c: Omaa sivuani rupeen kans tekemään kunhan voimat vaan riittää. On hämmentävää miten raskaalta pelkkä nukkejen kuvaaminen voi kuumeessa tuntua. :o
Onneks SCANDALilla on niin piristäviä biisejä että ne on auttanu mua keräämään voimiani. nun~
(Your Song ja Sparkling ah <3)
Kokonainen puolentoista litran Novelle+ aprikoosi&jasmiini pullo on kans täs muutaman tunnin aikana tullu tyhjennettyä. eheh '''
Löysin kans tänään tylsyydessäni DailyMotionista kauanetsimäni Block B 5MBC kolmannen jakson enkkusubien kera, joten oon nyt ilonen. siinä on kyl paskanen laatu mut kyseessä on block b joten en anna sen häiritä c:
 Mä olen myös tehnyt jonkunverran muutoksia nukkejeni hahmoihin ja suhteisiin. En esimerkiks muistanut Gian kokonimeä, joten neiti sai kokonaan uudet. :D Chiyku sai myös uuden nimen, ja on nykyään Chihiro. ^^
Mut ehh, laitan pari kuvaa ja siinä yhteydessä juttuu niistä suhteista. ~

 Kattokaa nyt mikä joukko. o^^o'' Hiukan reilu kaks vuotta ja noita on noin jumalattomasti. (eikä kukaan tietenkään katso kameraan c:)

 yuiyoungin hieno photobomb :D
En oo vielä varma mistään, mut oon aatellu et Rikan ja Keenan välillä vois olla jotain. Ne ois söpönen pari. ^3^~
 
 Hypnosiksesta tai sen väleistä muihin nukkeihin en osaa sanoo viel oikeestaan mitään joten en ollu varma et mihin sen sijottaisin ryhmiksessä. Se pääty Lunan viereen sit lopulta ku en saanu muuallekkaan ängettyä. Oon hiukan miettiny et Hypnosis ja Shiina tuntis toisensa jollain tapaa. ~~
Saa nähdä.

 emi: hei kattokaa lintu!!
Spectra ja Chelsea on viimein tulleet kaapistaan ja seurustelee nyt avoimesti ~~^^
 
 Nää kaks ...mitä ihmettä mä teen näille? D: Voi olla että ne pysyy kavereina mut emt.




  Joku noista kolmesta tulee tän blogin seuraavaks banneriks, kertokaahan mistä tykkäätte eniten. ^^

~~heippah

1 kommentti:

  1. niin monta nuksua *o*
    oijoi moin aivot suli niitte söpöydestä
    tykkään 2 banneri kuvasta c: se vois olla hyvä~

    VastaaPoista

muistakin kommentoida c: